zaantjeamsterdammer.reismee.nl

je bent er bijnaaaa

Tsjongge jonge dat valt niet mee !! Je hikt er tegenaan en als het zover dan is..... afscheid nemen.... ben ik toch niet zo goed in. Ondanks dat ik weet dat Naoom er een geweldige tijd van gaat maken, is het een half jaar dat ik niet met r kan huggen. Waar ik toch wel een fan van ben :) Gisteravond je vlucht gevolgd maar om mezelf maar te beschermen maar naar bed gegaan. Je had nog wat voor mams neergelegd wat ook weer veel tranen teweeg bracht... Om 5.45 uur contact met je gehad in Abudabhi, en tijdens dit schrijven geef je aan dat je gaat boarden en je laat weten als je in Khatmandu aan gaat komen.

Voor mij nu dus tijd om te gaan proberen weer een beetje te gaan functioneren...Lief een goeie reis nog en tot in Khatmandu...

Dikke kus je mamske

Reacties

Reacties

Ja ik dus

Noom, ik denk dat deze blog de start wordt van heul veel slappe verhalen, grappigheden en onzin dingen die we in dagelijks meemaken. Natuurlijk ook de welgemeende en meer serieuze dingetjes zullen langskomen. Kortom het dagelijks leven van een select groepje mensen om jou heen die ontzettend veel om je geven, in al zijn facetten. Het niveau zal wellicht bedenkelijk zijn soms, maar hier is bewust voor gekozen, om te voorkomen dat je te zweverig gaat worden.
Succes alvast na aankomst met het busreisje van zo'n 8 uur die je nog voor de boeg hebt...

Dikke kus

Willemijn Lepelaers

Nou, dat was dus de maandagmorgen, al heel vroeg de hele familie wakker, hoe kan dat nou??? Contact met elkaar gehad en praten over ????? Juist ja over jouw natuurlijk, je bent goed aangekomen en veel geslapen, dat is goed nieuws. Ik heb vanmorgen Jenny in Purmerend geholpen en heb weer veel huiswerk meegenomen, dus; aan het werk. Het zonnetje schijnt, dus mooi weer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!