zaantjeamsterdammer.reismee.nl

Categorie "lekker belangrijk"

Ja, onderdeel van dit verhalenbundeltje betreffen de misslagen die je vader nog wel eens heeft met gasten. Dit past dus ook in de serie: "lekker belangrijk"..

Je weet Noom dat ik een keer een vrouwelijke gast aan de bar had zitten waarvan ik wist dat zij in verwachting was. Ik dacht toen: laat ik attent zijn en ff vragen wanneer ze ook alweer uitgerekend was... foute vraag.. ze was al 3 maanden daarvoor bevallen...Ja hallo, dat kon je dus echt niet zien he! Maar ja, zij vond die vorm vam attentheid niet zo fijn. Nooit meer gezien sindsdien

Ook heel toevallig aan de bar een dame van het formaat gebouw. Zij verteld spontaan dat ook zij in verwachting is. Dus ik zeg: van een zesling?? .... stilte.. Verontwaardigd: "Ehh nee, van 1tje maar..". "Oh" zeg ik nog "die kan dan rustig baantjes trekken". Ook nooit meer gezien.. raar he?

Pijnlijk wel een beetje waren 3 dames van ergens in de zestig. Op het moment dat zijngaan zitten, zeg ik heel joviaal: "Zo dames, even lekker zondsr de mannen op stap??" Fout he.. "Ehh meneer, mijn vriendin hier is net weduwe geworden. We zijn allen weduwe..". En ik denk "neeeee". Dus ik zeg , weet u wat, ik kom even opnieuw binnrn, doen se het gewoon overnieuw"..

Nou hier kan ik dus nog iets aan toevoegen. Afgelopen maandag lekker druk op de zaak. Stond alleen dus knallen met die hap. Dan is het wel eens lekker als gaaten ff meehelpen door simpelweg iets aan te reiken. Bord of zo. Zeker als je er niet lekker bij kunt. Dat was bij een tafel dus het geval. Zat een wat kleine mevrouw op tafel 23 tegen de muur. Kon lastig bij haar bord. Had handen al vol. Maar ze deed niks. Dus ik zeg:" nou mevrouw zou u mij uw bord even kunnen aanreiken, u ziet dat ik er lastig bij kan". Lukte niet... heeft ze geen armen, slechts stompjes bij haar schouder waar een soort van wormig vormig dingetje aan zat. NOOOOIT gezien. Jemig, schaamde me dood...

Nou dit was het voor nu even. Er moet ook een einde komen aan slap geouwehoer he....

Dikke kus

Je vader.

Reacties

Reacties

Handige harry

Hahahaha lekker bezig pap!! Echt trots op je ????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!