zaantjeamsterdammer.reismee.nl

Onderweg naar pokhara

om 2.13 uur even contact met je gehad. Je was in het hotel aangekomen en kapot!. Je werd verwacht om 06.00 uur weer op de bus te stappen???? Lijkt het leger wel schat???? Ik heb je aangeraden maar gauw te gaan slapen anders ben je niet zo leuk na te weinig slaap???? En dat zou je gaan doen. Ik zie net een foto langskomen van Rene dat jullie on rhe road zijn. Nou nog effe wat kilometertjes over wat bochtige weggetjes en dan ben je er.

Daan en Pat

Nou wat een avontuur is de heenreis geworden! Van afstand (ergens op de Middenlandse Zee) leven we met je mee. Wij zijn net aangekomen in Napels en men zegt;eerst Napels zien en dan.... maar dat waren we toch echt niet van plan. Wij duiken straks een taxi in. Napels, Pompei etc bekijken. Groeten van ons en goede reis!!

Niels

Dat het Nepal avontuur er eentje zou worden van aanpassen, dat wist je.. Maar dat dat al van toepassing zou zijn nog voordat je er geland was.. Zo snel had ik dat ook niet verwacht. En tijd om even bij te komen is er ook niet: na 3,5 uur uur alweer die lokale hobbelbus dus in richting je eindbestemming. Gelukkig duurt die reis maar 7,5 uur...? En dat gaat niet over autosnelweg met 5 geasfalteerde rijstroken. Nou lieverd, ik weet natuurlijk niet wanneer je dit leest, maar ik hoop wel dat het je gegund wordt om ff bij te komen daar. Onwijs dikke kus van mij.