zaantjeamsterdammer.reismee.nl

Skype

Heb je gisteravond weer effe gezien

Kiss
via skype ! Verbinding was voor mij redelijk af en toe sloeg het beeld vast maar we konden met elkaar praten en elkaar zien !! Je had lekker gegeten bij de pizzeria en dit zag ik later ook op Maya Volunteer. Heullll veel geld op tafel maar het stelt geen drol voor. In nepal heb je dan direct het idee dat je miljonair bent als je bij de pinautomaat geweest bent
Tongue Out

Tja Naoom vorig week zaten we voor mijn 50e verjaardag heerlijk met z'n 2-en te ontbijten, zal wat foto's erop zetten. Het wordt hier mooi weer vandaag, het is nu 08.40 uur dat ik dit zit te schrijven dus nog een hele dag te gaan.

Nou lieve Naoom, bada chumban aur main tumase pyaar karata hoon. (dikke kus en ik hou van je

Kiss
.

Voor de thuisblijvers; als je op facebook naar maya volunteer gaat is het laatste bericht dat ze met elkaar hebben gegeten en geld op tafel ligt. Naomi is daar nu met Meike, Sarah en Leonie. Leonie heeft er al 2 filmpjes opgezet want zij zijn er vanaf half september. Leuk om dit te zien.


                    

Reacties

Reacties

Jezus en jezwager

Are mere jaise chhotee bahan! Hier ook eindelijk een berichtje van jezus en jezwager:) Niet dat we elkaar niet gesproken hebben (ongeveer elke dag), maar zo kan de rest van de familie ook meekieken!

Wij zitten nog steeds te wachten op Eric die afgelopen maandag aan de badkamer zou gaan beginnen... Hij begint nu aankomende maandag dus we moeten nog even geduld hebben. Ach.. hij is in ieder geval op tijd leeg gehaald:)

Verder gebeurt er hier vrij weinig.. De zon schijnt volop maar het is super koud geworden en dat wordt ook nog veel kouder volgens de voorspellingen, echt leuk joh! Dus ik ben extra blij met jou autootje, want aangezien ik nog geen handschoenen heb zou ik doodvriezen op de scooter..

Las ook op facebook dat je pizza had gegeten. Nepal begint steeds beter te klinken dus ik ben ook druk bezig met het plannen van mijn reis. Al wacht ik nog even een paar weken, want wie weet (ik ga er overigens niet vanuit) sta jij binnen een maand weer in Nederland en moet ik alleen naar Nepal.

Nou weer genoeg onzin getypt, ik ga weer verder met werken want het is hier super druk (lees: de teller met gasten staat vandaag op 2).

Wel opletten op school he!

Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!