zaantjeamsterdammer.reismee.nl

Weer effe contact !

Lieve Naoom,

Gisterochtend stuurde je een app om 09.10 uur dat je onderweg was naar je gastgezin. Wetende dat we dan geen contact meer met elkaar zouden hebben. Gistermiddag wel een smsje van je ontvangen of ik je bericht had ontvangen. Daarna bleef het stil. Vanmorgen.... best wel heel vroeg... appte papa of ik iets van je gehoord had en tijdens deze appwisseling belde jij met papa !! Weer even een teken van leven. Het gaat goed met je! Je moet effe wennen aan het feit dat ze daar allemaal om 19.00 in hun mandje liggen

Yell
, en jij je nachtritme dus nu om moet gaan zetten naar een heel vroeg dagritme. Ik kreeg wel een sms van je binnen vanmorgen waarin je vertelt dat het dinsdag een feestdag is en dat ze dan geiten gaan slachten die nu nog blij in de tuin lopen.... Als ik dit lees lieverd denk ik direct aan Berry.... jij ook ??
Tongue Out

Hier gaat het allemaal goed, gisteren mocht ik de scooter ophalen en jawel ik ben thuis gekomen hoor. Superleuk en ik ben er erg blij mee !! Gisteravond met Le naar Abcoude getuft. Voordat jij dit leest zal er denk ik alweer een week tussen zitten maar dan heb je wat te lezen. Lief het ga je goed en we blijven naar je schrijven. Dikke kusssssss xxxx

Reacties

Reacties

Ja die kale vent hier..

Telepathie... als je moeder en ik appen over hoe het met je gaat en of zij nog iets van je gehoord heeft en dan jij die er met een belletje tussendoor komt! Je hart maakt meteen een sprongetje! Dat is wel heel erg leuk hoor Noom. Het is ons wel duidelijk dat communiceren niet altijd kan en op de manier gaat zoals we dat hier gewoon zijn. Zeker in dit soort gevallen waarbij dochterlief 6500 km verderop zit is dat wel eens lastig, want je wil natuurlijk graag weten hoe het met je gaat, etc etc. Moeten daar samen met jou nog even weggetje in vinden. Maar gaat goedkomen.
Noom, onwijs veel succes in dat gastgezin, en vreet maar een hele geit op dinsdag, want ik denk dat het van vlees eten daarna niet meer zoveel van gaat komen..
Onwijs dikke kus van mij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!