zaantjeamsterdammer.reismee.nl

Barcelona, de stad van Sagrada Familia, pintchos en verliefde stelletjes...

Ja en toen waren weer terug in de stad waar we onze vakantie ook begonnen: Barcelona!

"Doorgaan, blik vooruit, we hebben geen keus: we moeten doorgaan". Deze lijfspreuk van Wip schiet door mn hoofd als ik met Pat langs de boulevard loop van Barcelona. De spreuk is op heel veel situaties van toepassing maar nu ook omdat mijn maag bij het ruiken van een heel zoet 'iets' uit een tentje zegt; omdraaien jij! Weg van dat tentje!! Door al het geschommel van de boot is hij nog steeds van streek. Haha. Maar aangezien het veel te mooi is ben ik niet van plan te stoppen met lopen. Doorgaan!

Zondag zijn we aangekomen in deze mooie stad en het is weer indrukwekkend!! We belandde toen meteen al in een optocht van ambassades? Van veiligheidsdiensten? We zijn er nog niet uit wat het was maar in elk geval liepen er allerlei verschillende landen in de optocht mee.

Ons hotel ligt midden in de stad. Geweldig. Ook mooi om te weten dat pa en ma hier ook gewandeld hebben tijdens onze gezamenlijke vakantie. Al weer even geleden maar toch. Ook nu moet ik aan de spreuk van Wip denken..

In de avond laten we ons onderdompelen in de stad met al haar eettentjes, mensen, geroezemoes en gezelligheid. Kortom: volop genieten dus.

Komende dagen gaan we eens kijken wat we allemaal gaan bekijken.

We houden je op de hoogte!

Xxxx Daan en Pat