zaantjeamsterdammer.reismee.nl

Welkom op mijn thuisblijverslog!

Hallo en welkom op mijn thuisblijverslog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen die wij meemakentijdensde 6 maanden dat Naomi in Nepal zit.Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden welke wij als ouders, vrienden en familie beleven in het koude Nederland.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijnthuisblijverslog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons mee thuisblijft:)

Groetjes,

Tink en Niels

Reacties

Reacties

Daan en Pat

Superleuk idee!!!! Daan en Pat

Willemijn

Nou dat is helemaal toppie, ik doe zeker mee, dus..... tot dan!!!

Willemijn

Hoi lieverd hier een verhaal van mijn weekend naar Boekarest. Een geweldig weekend, heel veel gezien en me vreselijk verbaasd over de tijd van het regiem van Ceausescu. Ben in zijn woning geweest, allemaal marmer en gouden kranen. De vloeren van hout allemaal met de hand ingelegd en damasten muren. Niet te filmen hoe kostbaar alles was. En de bevolking steeds armer. Het paleis van het Parlement giga groot, daar is een hele volkswijk voor afgebroken. Maar ook heel mooie kerken (heb een kaarsje natuurlijk voor je opgestoken) met veel goud. Erg veel gewandeld, gegeten en gedronken en me verbaasd over het feit dat ik in Boekarest, Daan in Malaga en jij in Nepal en allemaal contact met elkaar in een koffietent, niet te filmen hoe dat allemaal mogelijk is. Zaterdag ga ik een weekje naar Frankrijk naar Lydia en Willem is niet erg blij met me (haha) maar straks ben ik weer geheel tot zijn dienst. Hoe is het met de verkoudheid? Daan en Pat en ik zijn solidair dus.... ook verkouden. Hoe was de safari? Heb je nog wilde dieren gezien? Ik zal proberen om ook foto's te sturen, maar weet niet of het me lukt ga mijn best doen. Het is hier koud maar ook bij Daan en volgende week is het ook niet al te fraai, hoop dat jij een beter klimaat hebt. Weet je al waar je nu terecht komt? Nou lief, als ik weer wat te l.... heb hoor je me vanzelf. Dikke kus van ons xxxxxxx doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!