zaantjeamsterdammer.reismee.nl

the day after....

Hee lieve schat,

2 weken geleden al een bijkom zondag na mijn eigen feestje, zo zit ik er nu weer bij

Innocent
. Houd ik niet vol hoor :) Heb nu net de foto's van het toestel afgehaald en er zitten wel weer hele leuke foto's bij. Denk niet dat iedereen zich vandaag "leuk"voelt ...
Yell
oorzaak..... ja je raadt het al. Ik ga zo ook een paar leuke foto's in de blog zetten.

Ik heb vandaag al contact met je gehad in de "schudbus"maar je bent er ook weer goed uitgekomen en ik begreep dat je een "suite"hebt gekregen. Nu maar hopen dat je bed ook lekker ligt. En ik hoop ook dat je al op 1 oor ligt want volgens mij kon je niet meer over je wallen heenkijken.

Hier in amsterdam gaat alles prima, tis vandaag heerlijk zonnig weer en daar hebben we ook even lekker van genoten. Lees effe de frisse wind door het hoofd. Jut en jul zijn op de scooter naar weesp gereden en hebben daar heerlijk aan het water op een terrasje wat gedronken. Neeee geen wijn, maar jus dorange. Anouk en Ber zijn net weg, Berry is zich voor aan het bereiden voor de wintersport, heeft een snowboard gekocht en jawel... hij paste ook nog in de auto.

Heb ook nu de foto's naar Mandy gestuurd dus die kan een uurtje foto's kijken :). Nou ik ga eens proberen of ik het ook weer voor elkaar krijg.

Schat een dikke kus en tot gauw contact weer.

Kiss
Dag lieffie.

Reacties

Reacties

Willemijn

En wat denk je????????? Maandagmorgen gaat mijn Iphone en wie zie ik? NAOMI op mijn scherm, als dat geen goed begin van de week is dan weet ik het niet meer!! Hebben wij toch even lekker samen contact gehad en ik merk dat je echt wel op je plaats zit. Je hebt me je kamer laten zien met een fantastisch uitzicht, en we hebben even lekker gekletst, dat deed me goed. Hier heb ik ook weer alles op de rit na een weekje in Frankrijk bij Lydia in de Provence. Het was een z.g. werkvakantie maar niet overdreven hoor, we hebben samen alles weer voor de winter op orde gemaakt, en de meubels weer met lakens ingepakt. s'Morgens heerlijk met de honden gewandeld in een prachtige omgeving. Het ruikt daar zo lekker niet alleen fris maar ook een zoete geur. Toen we terug vlogen naar Amsterdam hoorde ik de honden erg blaffen in het ruim bij het opstijgen, niet bij het landen. [De volgende dag zijn ze met Lydia doorgevlogen naar Sint Maarten. De nacht verblijven zij in het dierenhotel. Ging allemaal weer prima. Zondag natuurlijk een grote was en maandag STRIJKEN, nou dan ben je blij als alles weer opgeruimd is. Zondag kwam je pappie gezellig op de koffie en s'middags Margriet, allemaal weer even bijpraten. Ze hebben Willem die week goed in de gaten gehouden, ook mijn buurtjes en daar ben ik erg blij mee. Je vertelde dat het eten nou niet zo bijzonder was, en dat je liever geen vlees of kip eet, maar Noom wel veel fruit eten hoor, en niet alleen banaantjes!! Die appeltjes hoeft niet hoor, niet lekker. Wat doe je het goed met je pupilletjes, je bent toch wel een kanjer, laat ze maar rennen hoor voor zover het kan natuurlijk. Nou lieverd, laten we afspreken: tot de volgende keer en een heel dikke knuffel van hier. Doei xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!