zaantjeamsterdammer.reismee.nl

leven hier...

Ha wijfie,

Jij een verhaal erop gezet dus is het ook weer de hoogste tijd dat jij weer ziet wat er hier allemaal gebeurd. Het is hier nu inderdaad gewoon herfst, geen 25 graden wel af en toe zon en ik heb vanmorgen de gordijnen opengedaan maar zie geen besneeuwde toppen van de himalaya

Yell

Gisteren zoals je weet hebben we Anouk gesupport bij haar afstuderen. Ze ging supergoed en 11.45 uur kreeg ze te horen dat ze geslaagd is en zich ingenieur mag noemen. Ze zijn nu voor Mandy en voor mij naar Rome om de mooie plekken te ontdekken zodat wij niet zo meer hoeven te zoeken...Aankomende zaterdag geeft ze een borrel dus ik proost wel effe voor je ok ?

Vorige week werden we uitgenodigd bij Joop en Niek die een proefavond draaide met het kiprestaurant. Zal ook wat foto's erbij plaatsen zodat je kan zien dat de kip mooi gedrapeerd op het bord lag :)

Fijn om van jou te lezen dat het goed met je gaat en dat je het vreselijk naar je zin hebt. En ik zit toch echt te wachten op een foto dat jij zumba danst. Hoe leuk is dat.

Lieverd ik ben supertrots op je we naderen het einde van de 15 :) Een hele dikke kus en een hug. Lof you !!

PS heb je al wat kaarten mogen openmaken ?!?!

Reacties

Reacties

Josee

Anouk gefeliciteerd met het behalen van je diploma

Jufvrouw kip

Hee hallo. Zit ik hier aan de tofu falafel en rijst met bonen, zet jij een kip erop! Beetje flauw... Ik hoop dat het gezellig en lekker was!! Ik ga zaterdag weer kijken of ik er 1 open mag maken..... jes bijna al in de 14???????? ik hoop dat ik zelf ook kan proosten op anouk! ???? Dikke kus en groetjes daar!

Toktok

Oooo heerlijk lief een tofu falafel met rijst en bonen. Wie heeft dat ? Nou als ik het zo lees maakt je paps ook nieuwe klanten :) dikke kus lief xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!